Zoi... posted a discussion

Zoi... posted a discussion

کوئی بھی نام میرا لے کے بلا لے مجھ کو

اپنے ہاتھوں کی لکیروں میں سجا لے مجھ کومیں ہوں تیرا تو نصیب اپنا بنالے مجھ کومیں جو کانٹا ہوں تو چل مجھ سے بچا کر دامن ہوں اگر پھول تو جوڑے میں سجا لے مجھ کوترک الفت کی قسم بھی کوئی ہوتی ہے قسم تو کبھی یاد تو کر بھولنے والے مجھ کومجھ سے تو پوچھنے آیا ہے وفا کے معنی یہ تیری سادہ دلی مار نہ ڈالے مجھ کومیں سمندر بھی ہوں، موتی بھی ہوں، غوطہ زن بھی کوئی بھی نام میرا لے کے بلا لے مجھ کوتونے دیکھا نہیں آئینے سے آگے کچھ بھی خود پرستی میں کہیں تو نہ گنوا دے مجھ کوباندھ کہ سنگ وفا کر دیا تو نے غرق اب کون ایسا ہے جو اب ڈھونڈ نکالے مجھ کوخود کو میں بانٹ نہ ڈالوں کہیں دامن دامن کر دیا تو نے اگر میرے حوالے مجھ کومیں کھلے در کے کسی گھر کا ہوں ساماں پیارے تو دبے پاؤں کبھی آ کے چرا لے مجھ کوکل کی بات اور ہے میں اب سا رہوں یا نہ رہوں جتنا جی چاہے تیرا آج ستا لے مجھ کووعدہ پھر وعدہ ہے میں زہر بھی پی جاؤں قتیل شرط یہ ہے کوئی باہوں میں سمبھالے مجھ کو...See More


from Latest Activity on Virtual University of Pakistan https://ift.tt/2PyfY8u

0 comments:

Post a Comment